2013. július 31., szerda

~ Critique

Sziasztok! (:

Először is köszönjük az eddigi hozzászólásokat és a feliratkozásokat! Másodszor pedig az oldal megkapta az első kritikáját! Szerintem elég pozitív és köszönjük Beby-nek és Julcsinak! (: Már pár dolgon változtattunk is, megváltozott a betűtípus és a chat-et is igyekszünk beüzemelni. Szóval a kritika:


Helyesírás: Azt hiszem a prológusnál láttam egy helyen a szóköz hiányát, de nagyon nem volt benne több hiba. 10/10
Tartalom: Nekem tetszik a blog, talán abba kötnék bele, hogy már az első részben szakítottak Zayn-nel. Esetleg egy picit lehetett volna még húzni, de lehet, hogy nem is ezen van a fő hangsúly. Tetszik, hogy minden általam elolvasott részben és valószínű, hogy a többiben is mindkettő lány gondolatai, érzései szerepelnek. Fogalmazzunk úgy, hogy szerintem tökéletes, úgy ahogy van. 9/10

Alapsztori: Még nem olvastam olyat, ahol a fiúk már eleve a barátjuk volt. Főleg amikor az egyik iker fiúja végül a másik karjaiban köt ki. 10/10
Összegezve: Szerintem a blogod nagyon jó! Jól fogalmazol, jól írsz. Nincs sok kép, nincs sok párbeszéd, szerintem az arányok így jók. Gratulálok és a továbbiakban is így tovább! 29/30


My Style Is Your Style, Beby xx

Kinézet: Nagyon tetszik a fejléc, akár te csináltad akár más, nagyon jó! A gond viszont hogy ahova a történet van írva az a sáv nagyon széles, szerintem vedd egy kicsit kisebbre és az oldalsókat nagyobbra. Betehetnél egy chatet, az jót tenne a blogodnak.  az első és legfontosabb dolog amit ajánlok hogy a sztori betűtípusa ne legyen kézírásos. Zavarja a szemet és olvashatatlan! ajánlom hogy inkább próbálkozz egy sima Ariallal vagy valami hasonlóval. Alapjáratban nagyon tetszik a blogod. 8/10


My Style Is YOur Style, Julcsi.

1 megjegyzés: